- Παραπομπές
- Αλλαγή Καρένας
- Ανακατασκευή Νομέων
- Αντικατάσταση της Καρένας
- Αντικατάσταση της Κουπαστής
- Αντώνης & Μανώλης Μπεκατώρος
- Άργος
- Αρχικά ξηλώθηκε όλη η παλιά κουπαστή.
- Αφαίρεση της παλιάς γέφυρας
- Βάζα
- Βασίλης Βάλλας
- Βασίλης Ε. Ρηγινός
- Βασίλης Ζαϊρόπουλος
- Βύρων Ε. Ρηγινός
- Γενική επισκευή της μηχανής Kelvin
- Γιάννη Βλασσόπουλου
- Γιάννη Κακούρη
- Γιώργης Μυτιληναίος
- Διαδικασία Κατασκευής Σπιραγίων
- Διάφορα Μέρη της Ελλάδας
- Εγκατάστασή γεννήτριας Onan
- Εγκατάσταση της μηχανής Kelvin από γενική επισκευή και ανατοποθέτηση του τροποποιημένου πρυμίου σπιράγιου
- Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική
- Εμμανουήλ Β. Ρηγινός
- Επιλογή του Ονόματος
- Επιλογή του Συνδιασμού Χρωμάτων
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις
- Ηλίας Βελούδης
- Θανάσης Δρίτσουλας
- Θεοφάνεια
- Καλαφάτισμα
- Κανάκη
- Κατακάρφωμα
- Κατασκευή της νέας κουπαστής
- Κόκκινος Βράχος
- Κόντρα καρένα
- Κορυφές των καταρτιών
- Κώστας Α. Δαμιανίδης
- Μαρίνες της Ελλάδος
- Μάστρο
- Μεσαίο Σπιράγιο
- Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
- Μεταφέρθηκαν στο εργαστήριο
- Μεταφορά τον κορμών από την Λέσβο
- Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
- Μπακαλάρης
- Νάξος
- Ναυπηγείο Κουπετώρη
- Ναυπηγείο Χαλκίτη
- Ναυπηγικά Σχέδια
- Νικήτας Πράσινος
- Νίκος Ε. Ρηγινός
- Νότης Μπίλιας
- Νταμπλαδωτά
- Οδυσσέας, ένα καράβι της Ιθάκης, 1837-1841
- Οκτώ Κορμοί
- Ομήρειο Πνευματικό Ίδρυμα
- Όργανα της Φανερωμένης
- Παλιό Σπιράγιο και Κατάρτι
- Παραπομπή από Ιστορικό
- Παρέα με τους σκύλους
- Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Πάχος Παπαστεφάνου
- Πέραμα
- Πίσσα και Μαυρούκα
- Πρώτο Στάδιο της Αποκατάστασης της “Φανερωμένης” στο Ναυπηγείο "Χαλκίτη"
- Ρίψη των κορμών στη Θάλασσα
- Σαμιοπούλα
- Σκούνας
- Στρατή Αφαλονιάτη.
- Τζαβέτες
- Τιγράκι
- Τοποθέτηση Έρματος
- Τοποθέτηση Έρματος & Κόντρα Καρένα
- Υλοτομείο Στρατή Αλαφονιάτη
- Φανούρης Βασιλείου
- Φωτιά
- Atakoy Marina
- Francis Type 2000 Δυο Ταχυτήτων
- Kelvin
- Peter Throckmorton
- Rolando Rapues Jr.
- Τhe Sea Remembers
Το Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
Οι αδερφοί Μπεκατώροι προχώρησαν σε συντήρηση της υπάρχουσας μηχανής KELVIN. Όταν αγόρασα το σκάφος, η μηχανή ήταν σε τόσο κακή κατάσταση οπτικά, που η εντύπωση που μου δημιουργήθηκε, ήταν ότι θα πρέπει να την αντικαταστήσω με μια καινούρια και αυτό είχα πράγματι αποφασίσει να κάνω.
Ωστόσο, αμέσως μετά την αγορά του σκάφους, όταν κάλεσα τον μηχανικό κύριο Αντώνη Μπεκατώρο - στον οποίο είχα μεγάλη εμπιστοσύνη, αφού ήδη συνεργαζόμουν αρκετά χρόνια μαζί του - προκειμένου να συζητήσουμε ποια μηχανή να αγοράσω (κατασκευαστή, τύπο και ιπποδύναμη), μου λέει χαρακτηριστικά «κύριε Νίκο, είστε με τα καλά σας να πετάξετε τέτοια μηχανή διαμάντι και να βάλετε μια άλλη σύγχρονη η οποία θα είναι σαφώς υποδεέστερη; Η μηχανή με μια συντήρηση θα είναι μια χαρά. Τέτοιες μηχανές δεν κατασκευάζονται σήμερα».
Έτσι λοιπόν, άλλαξα γνώμη, αποφάσισα να κρατήσω την υπάρχουσα μηχανή KELVIN και ο κύριος Μπεκατώρος να προχωρήσει στις απαραίτητες εργασίες συντήρησής της.
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)