- Παραπομπές
- Αλλαγή Καρένας
- Ανακατασκευή Νομέων
- Αντικατάσταση της Καρένας
- Αντικατάσταση της Κουπαστής
- Αντώνης & Μανώλης Μπεκατώρος
- Άργος
- Αρχικά ξηλώθηκε όλη η παλιά κουπαστή.
- Αφαίρεση της παλιάς γέφυρας
- Βάζα
- Βασίλης Βάλλας
- Βασίλης Ε. Ρηγινός
- Βασίλης Ζαϊρόπουλος
- Βύρων Ε. Ρηγινός
- Γενική επισκευή της μηχανής Kelvin
- Γιάννη Βλασσόπουλου
- Γιάννη Κακούρη
- Γιώργης Μυτιληναίος
- Διαδικασία Κατασκευής Σπιραγίων
- Διάφορα Μέρη της Ελλάδας
- Εγκατάστασή γεννήτριας Onan
- Εγκατάσταση της μηχανής Kelvin από γενική επισκευή και ανατοποθέτηση του τροποποιημένου πρυμίου σπιράγιου
- Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική
- Εμμανουήλ Β. Ρηγινός
- Επιλογή του Ονόματος
- Επιλογή του Συνδιασμού Χρωμάτων
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις
- Ηλίας Βελούδης
- Θανάσης Δρίτσουλας
- Θεοφάνεια
- Καλαφάτισμα
- Κανάκη
- Κατακάρφωμα
- Κατασκευή της νέας κουπαστής
- Κόκκινος Βράχος
- Κόντρα καρένα
- Κορυφές των καταρτιών
- Κώστας Α. Δαμιανίδης
- Μαρίνες της Ελλάδος
- Μάστρο
- Μεσαίο Σπιράγιο
- Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
- Μεταφέρθηκαν στο εργαστήριο
- Μεταφορά τον κορμών από την Λέσβο
- Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
- Μπακαλάρης
- Νάξος
- Ναυπηγείο Κουπετώρη
- Ναυπηγείο Χαλκίτη
- Ναυπηγικά Σχέδια
- Νικήτας Πράσινος
- Νίκος Ε. Ρηγινός
- Νότης Μπίλιας
- Νταμπλαδωτά
- Οδυσσέας, ένα καράβι της Ιθάκης, 1837-1841
- Οκτώ Κορμοί
- Ομήρειο Πνευματικό Ίδρυμα
- Όργανα της Φανερωμένης
- Παλιό Σπιράγιο και Κατάρτι
- Παραπομπή από Ιστορικό
- Παρέα με τους σκύλους
- Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Πάχος Παπαστεφάνου
- Πέραμα
- Πίσσα και Μαυρούκα
- Πρώτο Στάδιο της Αποκατάστασης της “Φανερωμένης” στο Ναυπηγείο "Χαλκίτη"
- Ρίψη των κορμών στη Θάλασσα
- Σαμιοπούλα
- Σκούνας
- Στρατή Αφαλονιάτη.
- Τζαβέτες
- Τιγράκι
- Τοποθέτηση Έρματος
- Τοποθέτηση Έρματος & Κόντρα Καρένα
- Υλοτομείο Στρατή Αλαφονιάτη
- Φανούρης Βασιλείου
- Φωτιά
- Atakoy Marina
- Francis Type 2000 Δυο Ταχυτήτων
- Kelvin
- Peter Throckmorton
- Rolando Rapues Jr.
- Τhe Sea Remembers
Σκούνα
(Επιδρομίς – Λόβερ, δικάταρτο ιστιοφόρο)
Σκούνα (από την Αγγλική λέξη schooner) είναι ένα ιστιοφόρο με δυο κατάρτια (ενίοτε και περισσότερα) από τα οποία το πρυμνιό κατάρτι είναι λίγο ψηλότερο από το πλωριό. Στην παραδοσιακή εκδοχή του, τα κύρια πανιά είναι ιστιοφορίας Ράντας (Gaff-rigged). Η Ράντα είναι ένα παραδοσιακό τραπεζοειδές (τετράπλευρο) πανί - όχι όμως τετράγωνο - όπως στο κατωτέρω σχέδιο:
Η μια κάθετη πλευρά αυτού του πανιού (η δεξιά στο σχεδιάκι) είναι δεμένη στο κατάρτι. Η άνω πλευρά του είναι δεμένη στο πίκι και το κάτω μέρος του πανιού είναι δεμένο στην μάτσα (ράντα η μπούμα). Για να γίνει πιο κατανοητό, δείτε το επόμενο σχέδιο:
Η “Φανερωμένη” με ιστιοφορία σκούνας.
1. Πρυμνιό κατάρτι
2. Πλωριό κατάρτι
3. Πρυμνιά μάτσα
4. Πλωριά μάτσα
5. Πρυμνιό πίκι
6. Πλωριό πίκι
7. Αράπης
8. Μπαστούνι
Αρχικό σχέδιο Κώστα Δαμιανίδη
Τροποποίηση σχεδίου Ελίνα Ντάλλας
1. Πρυμνιό κατάρτι
2. Πλωριό κατάρτι
3. Πρυμνιά μάτσα
4. Πλωριά μάτσα
5. Πρυμνιό πίκι
6. Πλωριό πίκι
7. Αράπης
8. Μπαστούνι
Αρχικό σχέδιο Κώστα Δαμιανίδη
Τροποποίηση σχεδίου Ελίνα Ντάλλας