- Παραπομπές
- Αλλαγή Καρένας
- Ανακατασκευή Νομέων
- Αντικατάσταση της Καρένας
- Αντικατάσταση της Κουπαστής
- Αντώνης & Μανώλης Μπεκατώρος
- Άργος
- Αρχικά ξηλώθηκε όλη η παλιά κουπαστή.
- Αφαίρεση της παλιάς γέφυρας
- Βάζα
- Βασίλης Βάλλας
- Βασίλης Ε. Ρηγινός
- Βασίλης Ζαϊρόπουλος
- Βύρων Ε. Ρηγινός
- Γενική επισκευή της μηχανής Kelvin
- Γιάννη Βλασσόπουλου
- Γιάννη Κακούρη
- Γιώργης Μυτιληναίος
- Διαδικασία Κατασκευής Σπιραγίων
- Διάφορα Μέρη της Ελλάδας
- Εγκατάστασή γεννήτριας Onan
- Εγκατάσταση της μηχανής Kelvin από γενική επισκευή και ανατοποθέτηση του τροποποιημένου πρυμίου σπιράγιου
- Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική
- Εμμανουήλ Β. Ρηγινός
- Επιλογή του Ονόματος
- Επιλογή του Συνδιασμού Χρωμάτων
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις
- Ηλίας Βελούδης
- Θανάσης Δρίτσουλας
- Θεοφάνεια
- Καλαφάτισμα
- Κανάκη
- Κατακάρφωμα
- Κατασκευή της νέας κουπαστής
- Κόκκινος Βράχος
- Κόντρα καρένα
- Κορυφές των καταρτιών
- Κώστας Α. Δαμιανίδης
- Μαρίνες της Ελλάδος
- Μάστρο
- Μεσαίο Σπιράγιο
- Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
- Μεταφέρθηκαν στο εργαστήριο
- Μεταφορά τον κορμών από την Λέσβο
- Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
- Μπακαλάρης
- Νάξος
- Ναυπηγείο Κουπετώρη
- Ναυπηγείο Χαλκίτη
- Ναυπηγικά Σχέδια
- Νικήτας Πράσινος
- Νίκος Ε. Ρηγινός
- Νότης Μπίλιας
- Νταμπλαδωτά
- Οδυσσέας, ένα καράβι της Ιθάκης, 1837-1841
- Οκτώ Κορμοί
- Ομήρειο Πνευματικό Ίδρυμα
- Όργανα της Φανερωμένης
- Παλιό Σπιράγιο και Κατάρτι
- Παραπομπή από Ιστορικό
- Παρέα με τους σκύλους
- Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Πάχος Παπαστεφάνου
- Πέραμα
- Πίσσα και Μαυρούκα
- Πρώτο Στάδιο της Αποκατάστασης της “Φανερωμένης” στο Ναυπηγείο "Χαλκίτη"
- Ρίψη των κορμών στη Θάλασσα
- Σαμιοπούλα
- Σκούνας
- Στρατή Αφαλονιάτη.
- Τζαβέτες
- Τιγράκι
- Τοποθέτηση Έρματος
- Τοποθέτηση Έρματος & Κόντρα Καρένα
- Υλοτομείο Στρατή Αλαφονιάτη
- Φανούρης Βασιλείου
- Φωτιά
- Atakoy Marina
- Francis Type 2000 Δυο Ταχυτήτων
- Kelvin
- Peter Throckmorton
- Rolando Rapues Jr.
- Τhe Sea Remembers
Νικήτας Πράσινος
Ο μάστρο-Παντελής Κούκης με τον βοηθό του προσαρμόζουν τον προστατευτικό πάφιλα από χαλκό στην πλώρη της κουπαστής της “Φανερωμένης”.
Σαλαμίνα, Απρίλιος 2000
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Σαλαμίνα, Απρίλιος 2000
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Στο ναυπηγείο Κουπετώρη στη Σαλαμίνα, υπάρχει ένα μηχανουργείο. Το μηχανουργείο αυτό ήταν του Παντελή Κούκη και από νεαρή ηλικία, συμμετέχει ο Νικήτας Πράσινος, γιός της Χριστίνας Καραγιάννη και του Δημήτρη Πράσινου. Τα τελευταία χρόνια το μηχανουργείο περιήλθε στον Νικήτα μετά την συνταξιοδότηση του Παντελή.
Ο Νικήτας Πράσινος αριστερά, μαζί με τον Ντίνο Γαϊτανιό.
Σαλαμίνα, Απρίλιος 2000
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Σαλαμίνα, Απρίλιος 2000
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Στο μηχανουργείο αυτό, έχω κάνει αρκετές εργασίες τους χειμερινούς μήνες, κατά τη διάρκεια που η “Φανερωμένη” βγαίνει στο καρνάγιο για συντήρηση. Όλες οι εργασίες που έχουν γίνει από τον Παντελή και τον Νικήτα έγιναν με επιμέλεια και αξιοπιστία. Λυπήθηκα όταν έμαθα ότι ο Παντελής πέθανε. Ο Νικήτας βαδίζει στα χνάρια του Παντελή και είναι άξιος συνεχιστής. Τον Νικήτα τον συμπαθώ και τον εμπιστεύομαι.