- Παραπομπές
- Αλλαγή Καρένας
- Ανακατασκευή Νομέων
- Αντικατάσταση της Καρένας
- Αντικατάσταση της Κουπαστής
- Αντώνης & Μανώλης Μπεκατώρος
- Άργος
- Αρχικά ξηλώθηκε όλη η παλιά κουπαστή.
- Αφαίρεση της παλιάς γέφυρας
- Βάζα
- Βασίλης Βάλλας
- Βασίλης Ε. Ρηγινός
- Βασίλης Ζαϊρόπουλος
- Βύρων Ε. Ρηγινός
- Γενική επισκευή της μηχανής Kelvin
- Γιάννη Βλασσόπουλου
- Γιάννη Κακούρη
- Γιώργης Μυτιληναίος
- Διαδικασία Κατασκευής Σπιραγίων
- Διάφορα Μέρη της Ελλάδας
- Εγκατάστασή γεννήτριας Onan
- Εγκατάσταση της μηχανής Kelvin από γενική επισκευή και ανατοποθέτηση του τροποποιημένου πρυμίου σπιράγιου
- Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική
- Εμμανουήλ Β. Ρηγινός
- Επιλογή του Ονόματος
- Επιλογή του Συνδιασμού Χρωμάτων
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις
- Ηλίας Βελούδης
- Θανάσης Δρίτσουλας
- Θεοφάνεια
- Καλαφάτισμα
- Κανάκη
- Κατακάρφωμα
- Κατασκευή της νέας κουπαστής
- Κόκκινος Βράχος
- Κόντρα καρένα
- Κορυφές των καταρτιών
- Κώστας Α. Δαμιανίδης
- Μαρίνες της Ελλάδος
- Μάστρο
- Μεσαίο Σπιράγιο
- Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
- Μεταφέρθηκαν στο εργαστήριο
- Μεταφορά τον κορμών από την Λέσβο
- Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
- Μπακαλάρης
- Νάξος
- Ναυπηγείο Κουπετώρη
- Ναυπηγείο Χαλκίτη
- Ναυπηγικά Σχέδια
- Νικήτας Πράσινος
- Νίκος Ε. Ρηγινός
- Νότης Μπίλιας
- Νταμπλαδωτά
- Οδυσσέας, ένα καράβι της Ιθάκης, 1837-1841
- Οκτώ Κορμοί
- Ομήρειο Πνευματικό Ίδρυμα
- Όργανα της Φανερωμένης
- Παλιό Σπιράγιο και Κατάρτι
- Παραπομπή από Ιστορικό
- Παρέα με τους σκύλους
- Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Πάχος Παπαστεφάνου
- Πέραμα
- Πίσσα και Μαυρούκα
- Πρώτο Στάδιο της Αποκατάστασης της “Φανερωμένης” στο Ναυπηγείο "Χαλκίτη"
- Ρίψη των κορμών στη Θάλασσα
- Σαμιοπούλα
- Σκούνας
- Στρατή Αφαλονιάτη.
- Τζαβέτες
- Τιγράκι
- Τοποθέτηση Έρματος
- Τοποθέτηση Έρματος & Κόντρα Καρένα
- Υλοτομείο Στρατή Αλαφονιάτη
- Φανούρης Βασιλείου
- Φωτιά
- Atakoy Marina
- Francis Type 2000 Δυο Ταχυτήτων
- Kelvin
- Peter Throckmorton
- Rolando Rapues Jr.
- Τhe Sea Remembers
Ναυπηγείο Χαλκίτη
Πλησιάζοντας με τη “Φανερωμένη” στο ναυπηγείο Χαλκίτη, προκειμένου να γίνει η πρώτη ανέλκυση, αμέσως μετά την αγορά της.
Πέραμα, Μάρτιος 1987
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Πέραμα, Μάρτιος 1987
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η οικογένεια Χαλκίτη είναι μια παλιά οικογένεια καραβομαραγκών που διατηρούν καρνάγιο στο Πέραμα μέχρι σήμερα. Σε αυτό το καρνάγιο έβγαλα το καΐκι όταν το αγόρασα και εκεί έγιναν οι πρώτες εργασίες στο κουφάρι, δηλαδή φωτιά, κατακάρφωμα, καλαφάτισμα και τέλος βάψιμο.
Διατηρώ στη μνήμη μου τις καλύτερες εντυπώσεις από όλα τα μέλη της οικογένειας Χαλκίτη.
Από τον επόμενο χρόνο, επειδή ήθελα το σκάφος να παραμένει στη ξηρά για περίπου τρεις μήνες (τους χειμερινούς) και στο ναυπηγείο Χαλκίτη δεν ήταν δυνατόν να παραμείνει για τόσο μεγάλο διάστημα, λόγω φόρτου εργασίας, αποφάσισα να πάω στο ναυπηγείο Κουπετώρη στη Σαλαμίνα.
Έκτοτε, τραβάω το σκάφος στο ναυπηγείο Κουπετώρη.