- Παραπομπές
- Αλλαγή Καρένας
- Ανακατασκευή Νομέων
- Αντικατάσταση της Καρένας
- Αντικατάσταση της Κουπαστής
- Αντώνης & Μανώλης Μπεκατώρος
- Άργος
- Αρχικά ξηλώθηκε όλη η παλιά κουπαστή.
- Αφαίρεση της παλιάς γέφυρας
- Βάζα
- Βασίλης Βάλλας
- Βασίλης Ε. Ρηγινός
- Βασίλης Ζαϊρόπουλος
- Βύρων Ε. Ρηγινός
- Γενική επισκευή της μηχανής Kelvin
- Γιάννη Βλασσόπουλου
- Γιάννη Κακούρη
- Γιώργης Μυτιληναίος
- Διαδικασία Κατασκευής Σπιραγίων
- Διάφορα Μέρη της Ελλάδας
- Εγκατάστασή γεννήτριας Onan
- Εγκατάσταση της μηχανής Kelvin από γενική επισκευή και ανατοποθέτηση του τροποποιημένου πρυμίου σπιράγιου
- Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική
- Εμμανουήλ Β. Ρηγινός
- Επιλογή του Ονόματος
- Επιλογή του Συνδιασμού Χρωμάτων
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις
- Ηλίας Βελούδης
- Θανάσης Δρίτσουλας
- Θεοφάνεια
- Καλαφάτισμα
- Κανάκη
- Κατακάρφωμα
- Κατασκευή της νέας κουπαστής
- Κόκκινος Βράχος
- Κόντρα καρένα
- Κορυφές των καταρτιών
- Κώστας Α. Δαμιανίδης
- Μαρίνες της Ελλάδος
- Μάστρο
- Μεσαίο Σπιράγιο
- Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
- Μεταφέρθηκαν στο εργαστήριο
- Μεταφορά τον κορμών από την Λέσβο
- Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
- Μπακαλάρης
- Νάξος
- Ναυπηγείο Κουπετώρη
- Ναυπηγείο Χαλκίτη
- Ναυπηγικά Σχέδια
- Νικήτας Πράσινος
- Νίκος Ε. Ρηγινός
- Νότης Μπίλιας
- Νταμπλαδωτά
- Οδυσσέας, ένα καράβι της Ιθάκης, 1837-1841
- Οκτώ Κορμοί
- Ομήρειο Πνευματικό Ίδρυμα
- Όργανα της Φανερωμένης
- Παλιό Σπιράγιο και Κατάρτι
- Παραπομπή από Ιστορικό
- Παρέα με τους σκύλους
- Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Πάχος Παπαστεφάνου
- Πέραμα
- Πίσσα και Μαυρούκα
- Πρώτο Στάδιο της Αποκατάστασης της “Φανερωμένης” στο Ναυπηγείο "Χαλκίτη"
- Ρίψη των κορμών στη Θάλασσα
- Σαμιοπούλα
- Σκούνας
- Στρατή Αφαλονιάτη.
- Τζαβέτες
- Τιγράκι
- Τοποθέτηση Έρματος
- Τοποθέτηση Έρματος & Κόντρα Καρένα
- Υλοτομείο Στρατή Αλαφονιάτη
- Φανούρης Βασιλείου
- Φωτιά
- Atakoy Marina
- Francis Type 2000 Δυο Ταχυτήτων
- Kelvin
- Peter Throckmorton
- Rolando Rapues Jr.
- Τhe Sea Remembers
Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
Το πρυμιό σπιράγιο όπως ήταν από την πρώτη κατασκευή του μέχρι τον Ιανουάριο του 1991.
Γλυφάδα, Ιανουάριος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Γλυφάδα, Ιανουάριος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Το πρυμιό σπιράγιο έχει ξεβιδωθεί, εν συνεχεία έχει σηκωθεί και ακουμπήσει σε μεταλλικές βάσεις περιμένοντας τον γερανό για να το σηκώσει και το αφαιρέσει από το σκάφος.
Γλυφάδα, Ιανουάριος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Γλυφάδα, Ιανουάριος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο γερανός έχει πλέον αφαιρέσει το σπιράγιο από το σκάφος. Εν συνεχεία μεταφέρεται στο εργαστήριο του μάστρο-Πάχου, για την επικείμενη μετατροπή του.
Γλυφάδα, Ιανουάριος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Γλυφάδα, Ιανουάριος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Το σπιράγιο στο εργαστήριο του μάστρο-Πάχου. Έχει ήδη κατασκευαστεί η απαιτούμενη προσθήκη.
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο μάστρο-Πάχος με το θαυματουργό σκεπάρνι του εργάζεται στο σπιράγιο.
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Έχουν κοπεί και αφαιρεθεί τρεις νταμπλάδες από την μια πλευρά του σπιράγιου, στην θέση των οποίων, πρόκειται να τοποθετηθούν παράθυρα.
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Από το μπροστινό μέρος του σπιράγιου θα αφαιρεθούν τέσσερις νταμπλάδες και θα τοποθετηθούν αντίστοιχα παράθυρα.
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Τα παράθυρα από την δεξιά πλευρά, στη θέση τους. Είναι ορειχάλκινα και έγινε ειδική παραγγελία στο μηχανουργείο του κυρίου Αράπογλου στον Πειραιά, που ειδικεύεται στις κατασκευές φινιστρινιών και παραθύρων πλοίων.
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Τα παράθυρα από το εσωτερικό του σπιράγιου.
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Το σπιράγιο στο εργαστήριο του μάστρο-Πάχου. Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή και ακολουθεί το βάψιμο.
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Πέραμα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
H μετασκευή και η βαφή του σπιράγιου έχει ολοκληρωθεί. Είναι έτοιμο πλέον να επιστρέψει στη “Φανερωμένη”.
Βούλα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Βούλα, Απρίλιος 1991
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)