- Παραπομπές
- Αλλαγή Καρένας
- Ανακατασκευή Νομέων
- Αντικατάσταση της Καρένας
- Αντικατάσταση της Κουπαστής
- Αντώνης & Μανώλης Μπεκατώρος
- Άργος
- Αρχικά ξηλώθηκε όλη η παλιά κουπαστή.
- Αφαίρεση της παλιάς γέφυρας
- Βάζα
- Βασίλης Βάλλας
- Βασίλης Ε. Ρηγινός
- Βασίλης Ζαϊρόπουλος
- Βύρων Ε. Ρηγινός
- Γενική επισκευή της μηχανής Kelvin
- Γιάννη Βλασσόπουλου
- Γιάννη Κακούρη
- Γιώργης Μυτιληναίος
- Διαδικασία Κατασκευής Σπιραγίων
- Διάφορα Μέρη της Ελλάδας
- Εγκατάστασή γεννήτριας Onan
- Εγκατάσταση της μηχανής Kelvin από γενική επισκευή και ανατοποθέτηση του τροποποιημένου πρυμίου σπιράγιου
- Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική
- Εμμανουήλ Β. Ρηγινός
- Επιλογή του Ονόματος
- Επιλογή του Συνδιασμού Χρωμάτων
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις
- Ηλίας Βελούδης
- Θανάσης Δρίτσουλας
- Θεοφάνεια
- Καλαφάτισμα
- Κανάκη
- Κατακάρφωμα
- Κατασκευή της νέας κουπαστής
- Κόκκινος Βράχος
- Κόντρα καρένα
- Κορυφές των καταρτιών
- Κώστας Α. Δαμιανίδης
- Μαρίνες της Ελλάδος
- Μάστρο
- Μεσαίο Σπιράγιο
- Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
- Μεταφέρθηκαν στο εργαστήριο
- Μεταφορά τον κορμών από την Λέσβο
- Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
- Μπακαλάρης
- Νάξος
- Ναυπηγείο Κουπετώρη
- Ναυπηγείο Χαλκίτη
- Ναυπηγικά Σχέδια
- Νικήτας Πράσινος
- Νίκος Ε. Ρηγινός
- Νότης Μπίλιας
- Νταμπλαδωτά
- Οδυσσέας, ένα καράβι της Ιθάκης, 1837-1841
- Οκτώ Κορμοί
- Ομήρειο Πνευματικό Ίδρυμα
- Όργανα της Φανερωμένης
- Παλιό Σπιράγιο και Κατάρτι
- Παραπομπή από Ιστορικό
- Παρέα με τους σκύλους
- Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Πάχος Παπαστεφάνου
- Πέραμα
- Πίσσα και Μαυρούκα
- Πρώτο Στάδιο της Αποκατάστασης της “Φανερωμένης” στο Ναυπηγείο "Χαλκίτη"
- Ρίψη των κορμών στη Θάλασσα
- Σαμιοπούλα
- Σκούνας
- Στρατή Αφαλονιάτη.
- Τζαβέτες
- Τιγράκι
- Τοποθέτηση Έρματος
- Τοποθέτηση Έρματος & Κόντρα Καρένα
- Υλοτομείο Στρατή Αλαφονιάτη
- Φανούρης Βασιλείου
- Φωτιά
- Atakoy Marina
- Francis Type 2000 Δυο Ταχυτήτων
- Kelvin
- Peter Throckmorton
- Rolando Rapues Jr.
- Τhe Sea Remembers
Γενική Επισκευή της Μηχανής Kelvin
H KELVIN λυμένη στο συνεργείο - μηχανουργείο των Αδελφών Μπεκατώρων.
Ν. Κόσμος, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ένα ζεύγος κυλίνδρων. Οι κύλινδροι στην KELVIN δεν αποτελούνται από ένα μπλοκ κυλίνδρων αλλά από τρία ζεύγη.
Ν. Κόσμος, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η επισκευή στο σώμα της μηχανής έχει προχωρήσει. Εδώ βαμμένη με Primer.
Ν. Κόσμος, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η επισκευή στο σώμα της μηχανής έχει προχωρήσει ένα ακόμα βήμα, έχουν τοποθετηθεί τα εμβολα και έχει βαφεί στο χρώμα της. Το χρώμα έγινε ειδική παραγγελία για να είναι φωτιάς και το γνήσιο της KELVIN.
Ν. Κόσμος, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Τα καπάκια των κυλίνδρων στην KELVIN δεν αποτελούνται από ένα μοοκόμματο καπάκι ως συνήθως, αλλά από έξι ξεχωριστά καπάκια. Το σύστημα αυτό πλεονεκτεί στην επισκευή-συντήρηση.
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Αρκετές φλάντζες έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί.
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Τα Μπεκ εστάλησαν στην Bosch για επισκευή.
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο κύριος Μανώλης Μπεκατώρος ετοιμάζει την ρεβέρσα για βάψιμο.
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο κύριος Αντώνης Μπεκατώρος με την KELVIN.
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Μάιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η τροχαλία βαμμένη και αυτή με Primer.
Ν. Κόσμος, Ιούνιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούνιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Το ψυγείο της μηχανής, έτοιμο από την επισκευή του, βαμμένο και αυτό με Primer.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ένα από τα καπάκια έτοιμο, βαμμένο και αυτό με Primer.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η επισκευή της μηχανής σε προχωρημένο στάδιο.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο κύριος Μανώλης Μπεκατώρος τρίβει ένα ακόμα εξάρτημα πριν το βάψιμό του.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο κύριος Μανώλης Μπεκατώρος τρίβει ένα ακόμα εξάρτημα πριν το βάψιμό του.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η KELVIN σχεδόν έτοιμη. Στο βάθος ο κύριος Αντώνης Μπεκατώρος.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η γενική επισκευή της KELVIN έχει ολοκληρωθεί. Εδώ η διαδικασία της εκκίνησης και δοκιμής της μηχανής στο συνεργείο - μηχανουργείο των αδελφών Μπεκατώρων.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η διαδικασία της εκκίνησης και δοκιμής της μηχανής εστέφθη με επιτυχία!!!
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο κύριος Μανώλης Μπεκατώρος και ο κύριος Αντώνης Μπεκατώρος πανευτυχείς!!!
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Αρχίζει η διαδικασία της αναχώρησης από το συνεργείο.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο Reynaldo μαζί με τον κύριο Μανώλη Μπεκατώρο ρυθμίζουν το παλάγκο.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η μηχανή περνάει το κατώφλι του συνεργείου - μηχανουργείου των αδελφών Μπεκατώρων.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η KELVIN στον αέρα έτοιμη να ακουμπήσει στην καρότσα του γερανού-φορτηγού.
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Κόσμος, Ιούλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)