- Παραπομπές
- Αλλαγή Καρένας
- Ανακατασκευή Νομέων
- Αντικατάσταση της Καρένας
- Αντικατάσταση της Κουπαστής
- Αντώνης & Μανώλης Μπεκατώρος
- Άργος
- Αρχικά ξηλώθηκε όλη η παλιά κουπαστή.
- Αφαίρεση της παλιάς γέφυρας
- Βάζα
- Βασίλης Βάλλας
- Βασίλης Ε. Ρηγινός
- Βασίλης Ζαϊρόπουλος
- Βύρων Ε. Ρηγινός
- Γενική επισκευή της μηχανής Kelvin
- Γιάννη Βλασσόπουλου
- Γιάννη Κακούρη
- Γιώργης Μυτιληναίος
- Διαδικασία Κατασκευής Σπιραγίων
- Διάφορα Μέρη της Ελλάδας
- Εγκατάστασή γεννήτριας Onan
- Εγκατάσταση της μηχανής Kelvin από γενική επισκευή και ανατοποθέτηση του τροποποιημένου πρυμίου σπιράγιου
- Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική
- Εμμανουήλ Β. Ρηγινός
- Επιλογή του Ονόματος
- Επιλογή του Συνδιασμού Χρωμάτων
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις
- Ηλίας Βελούδης
- Θανάσης Δρίτσουλας
- Θεοφάνεια
- Καλαφάτισμα
- Κανάκη
- Κατακάρφωμα
- Κατασκευή της νέας κουπαστής
- Κόκκινος Βράχος
- Κόντρα καρένα
- Κορυφές των καταρτιών
- Κώστας Α. Δαμιανίδης
- Μαρίνες της Ελλάδος
- Μάστρο
- Μεσαίο Σπιράγιο
- Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
- Μεταφέρθηκαν στο εργαστήριο
- Μεταφορά τον κορμών από την Λέσβο
- Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
- Μπακαλάρης
- Νάξος
- Ναυπηγείο Κουπετώρη
- Ναυπηγείο Χαλκίτη
- Ναυπηγικά Σχέδια
- Νικήτας Πράσινος
- Νίκος Ε. Ρηγινός
- Νότης Μπίλιας
- Νταμπλαδωτά
- Οδυσσέας, ένα καράβι της Ιθάκης, 1837-1841
- Οκτώ Κορμοί
- Ομήρειο Πνευματικό Ίδρυμα
- Όργανα της Φανερωμένης
- Παλιό Σπιράγιο και Κατάρτι
- Παραπομπή από Ιστορικό
- Παρέα με τους σκύλους
- Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Πάχος Παπαστεφάνου
- Πέραμα
- Πίσσα και Μαυρούκα
- Πρώτο Στάδιο της Αποκατάστασης της “Φανερωμένης” στο Ναυπηγείο "Χαλκίτη"
- Ρίψη των κορμών στη Θάλασσα
- Σαμιοπούλα
- Σκούνας
- Στρατή Αφαλονιάτη.
- Τζαβέτες
- Τιγράκι
- Τοποθέτηση Έρματος
- Τοποθέτηση Έρματος & Κόντρα Καρένα
- Υλοτομείο Στρατή Αλαφονιάτη
- Φανούρης Βασιλείου
- Φωτιά
- Atakoy Marina
- Francis Type 2000 Δυο Ταχυτήτων
- Kelvin
- Peter Throckmorton
- Rolando Rapues Jr.
- Τhe Sea Remembers
Επιλογή του Ονόματος
Ο Φανούρης Βασιλείου ήταν ο πρώτος ιδιοκτήτης και αυτός που ναυπήγησε το καΐκι για το οποίο διάλεξε το όνομα "Φανερωμένη". Τα επόμενα χρόνια, παρόλο που το σκάφος άλλαξε αρκετά χέρια, κανένας από τους ιδιοκτήτες του δεν το μετονόμασε. Ο τελευταίος όμως ιδιοκτήτης από τον οποίο το αγόρασα, ο Γιάννης Κακούρης, άλλαξε το όνομα και το βάφτισε “YIANNIS-K.”
Όταν λοιπόν το σκάφος ήρθε στα χέρια μου, φυσικό ήταν να θέλω να το μετονομάσω. Έγιναν διάφορα συμβούλια με πολλούς φίλους για αρκετό διάστημα με αυτό το θέμα. Πολλές προτάσεις έπεσαν στο τραπέζι, αλλά απόφαση δεν μπορούσε να παρθεί. Ανοίχτηκαν λεξικά για ανεύρεση διαφόρων αρχαίων ονομάτων αλλά ματαίως. Το ένα όνομα μας φαινόταν πολύ αρχαιοπρεπές και βαρύγδουπο το άλλο πολύ συνηθισμένο, κάποιο γελοίο κ.λ.π.
Σε ένα από τα συμβούλια μου ήρθε μια φλασιά (όπως λένε και οι νεώτεροι) και ξαφνικά μου φανερώθηκε το όνομα πολύ ξεκάθαρα και λέω, «παίδες, ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ». Το πλήθος υποκλίνεται μπροστά στην φανέρωση του ονόματος και το θέμα έκλεισε.