- Παραπομπές
- Αλλαγή Καρένας
- Ανακατασκευή Νομέων
- Αντικατάσταση της Καρένας
- Αντικατάσταση της Κουπαστής
- Αντώνης & Μανώλης Μπεκατώρος
- Άργος
- Αρχικά ξηλώθηκε όλη η παλιά κουπαστή.
- Αφαίρεση της παλιάς γέφυρας
- Βάζα
- Βασίλης Βάλλας
- Βασίλης Ε. Ρηγινός
- Βασίλης Ζαϊρόπουλος
- Βύρων Ε. Ρηγινός
- Γενική επισκευή της μηχανής Kelvin
- Γιάννη Βλασσόπουλου
- Γιάννη Κακούρη
- Γιώργης Μυτιληναίος
- Διαδικασία Κατασκευής Σπιραγίων
- Διάφορα Μέρη της Ελλάδας
- Εγκατάστασή γεννήτριας Onan
- Εγκατάσταση της μηχανής Kelvin από γενική επισκευή και ανατοποθέτηση του τροποποιημένου πρυμίου σπιράγιου
- Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική
- Εμμανουήλ Β. Ρηγινός
- Επιλογή του Ονόματος
- Επιλογή του Συνδιασμού Χρωμάτων
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις
- Ηλίας Βελούδης
- Θανάσης Δρίτσουλας
- Θεοφάνεια
- Καλαφάτισμα
- Κανάκη
- Κατακάρφωμα
- Κατασκευή της νέας κουπαστής
- Κόκκινος Βράχος
- Κόντρα καρένα
- Κορυφές των καταρτιών
- Κώστας Α. Δαμιανίδης
- Μαρίνες της Ελλάδος
- Μάστρο
- Μεσαίο Σπιράγιο
- Μετατροπή του Πρυμίου Σπιραγίου
- Μεταφέρθηκαν στο εργαστήριο
- Μεταφορά τον κορμών από την Λέσβο
- Μηχανοστάσιο της Φανερωμένης
- Μπακαλάρης
- Νάξος
- Ναυπηγείο Κουπετώρη
- Ναυπηγείο Χαλκίτη
- Ναυπηγικά Σχέδια
- Νικήτας Πράσινος
- Νίκος Ε. Ρηγινός
- Νότης Μπίλιας
- Νταμπλαδωτά
- Οδυσσέας, ένα καράβι της Ιθάκης, 1837-1841
- Οκτώ Κορμοί
- Ομήρειο Πνευματικό Ίδρυμα
- Όργανα της Φανερωμένης
- Παλιό Σπιράγιο και Κατάρτι
- Παραπομπή από Ιστορικό
- Παρέα με τους σκύλους
- Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Πάχος Παπαστεφάνου
- Πέραμα
- Πίσσα και Μαυρούκα
- Πρώτο Στάδιο της Αποκατάστασης της “Φανερωμένης” στο Ναυπηγείο "Χαλκίτη"
- Ρίψη των κορμών στη Θάλασσα
- Σαμιοπούλα
- Σκούνας
- Στρατή Αφαλονιάτη.
- Τζαβέτες
- Τιγράκι
- Τοποθέτηση Έρματος
- Τοποθέτηση Έρματος & Κόντρα Καρένα
- Υλοτομείο Στρατή Αλαφονιάτη
- Φανούρης Βασιλείου
- Φωτιά
- Atakoy Marina
- Francis Type 2000 Δυο Ταχυτήτων
- Kelvin
- Peter Throckmorton
- Rolando Rapues Jr.
- Τhe Sea Remembers
Αλλαγή Καρένας
Η παλιά καρένα της "Φανερωμένης" έχει αφαιρεθεί.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η παλιά καρένα της "Φανερωμένης" έχει αφαιρεθεί.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Έχουν επίσης αφαιρεθεί το τουρέλο και ο καβαλάρης. Οι νομείς χάσκουν και το θέαμα σου δημιουργεί μαύρες σκέψεις.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η εικόνα από το εσωτερικό του σκάφους. Οι σεντίνες είναι πλέον διάτρητες και φαίνεται το έδαφος κάτω από τα πόδια σου.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Το μεγάλο δοκάρι, από ιρόκο, για την κατασκευή της καρένας έχει φθάσει από την Θεσσαλονίκη. Έξω ακριβώς από το ναυπηγείο Κουπετώρη στην Σαλαμίνα.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο Μάνος Κουπετώρης δίπλα στο δοκάρι. Ο Μάνος είναι ένα λεβεντόπαιδο. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό το μέγεθος του δοκαριού.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
«Εέει ωπ, εει ωπ, τραβάτε ρε παιδιά…»
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
«Έλαα, όλοι μαζί λίγο ακόμα…» Το δοκάρι έχει πλέον περάσει το κατώφλι του ναυπηγείου. Εδώ στο χώρο του ξυλουργείου.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Κομμάτι της παλιάς καρένας. Πρυμναίο τμήμα της.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η “Φανερωμένη” από την πλώρη. Χωρίς ακόμη καρένα.
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
N. Σαλαμίνα, Φεβρουάριος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Το μεγάλο δοκάρι από ιρόκο έχει μετασχηματισθεί σε καρένα, χάρις στην αξία της οικογένειας Κουπετώρη. Πρυμναίο τμήμα της. Σχεδόν έτοιμη να τοποθετηθεί.
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η καρένα κάτω από την “Φανερωμένη”, λίγο πριν την εφαρμογή της.
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η καρένα από την πλώρη, πριν την τοποθέτησή της.
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Τα δόντια θηλύκωσαν απολύτως στους νομείς, ακόμη και όταν κάποιος νομέας, όπως εδώ είναι στραβός. Το αποτέλεσμα πολύ ικανοποιητικό!!
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Μετά την εφαρμογή της, η καρένα κατέβηκε, προκειμένου να βαφεί. Το έργο αυτό ανέλαβε ο μάστρο-Λευτέρης Γαϊτανιός. Βέβαια, το μίνιο που χρησιμοποιήθηκε δεν είναι έτοιμο αγοραστό, αλλά παρασκευασμένο από τον μάστρο-Λευτέρη με σκόνη μινίου Λαυρίου, λινέλαιο και αλλά αγνά υλικά.
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Μάρτιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ο μάστρο-Λευτέρης συνεχίζει το έργο.
Ν. Σαλαμίνα, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Η καρένα έχει πλέον τοποθετηθεί στην θέση της και έχει ολοκληρωθεί η βαφή της. Ανακούφιση!
Ν. Σαλαμίνα, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Το παλιό τουρέλο και ο καβαλάρης που είχαν αφαιρεθεί μαζί με την παλιά καρένα, αντικαταστάθηκαν τελικά από ένα μαδέρι. Εδώ διακρίνεται το νέο μαδέρι.
Ν. Σαλαμίνα, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Εδώ διακρίνεται καλλίτερα το νέο μαδέρι. Επίσης φαίνεται η νέα ανοξείδωτη κατασκευή την όποια έφεραν εις πέρας ο μάστρο-Παντελής με τον Νικήτα. Η χρησιμότητά της είναι να δένει την καρένα με το ποδόσταμο καθώς και να στηρίζει το κάτω βελόνι του τιμονιού.
Ν. Σαλαμίνα, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)
Ν. Σαλαμίνα, Απρίλιος 1992
(Φωτογραφικό αρχείο Νίκου Ε. Ρηγινού)